kennelskybar

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Hanne Winninge - 11 februari 2011 09:53

Idag ska jag få fira världens bästa Anna, ja hela helgen ska vi fira faktiskt. Roadtrip och trevligt sällskap - hur mycket bättre kan det bli?

Av Hanne Winninge - 11 februari 2011 07:05

Igår kom mina papper från Crufts. Nej, förlåt, Bacons papoper från Crufts. Jag som brukar vara lite så där halvslarvig med att läsa PM, satte mig med en kaffekopp och plöjde hela bibban av info.


Det börjar kännas verkligt nu, bara 1 månad kvar. Jag ska minsann ringa och boka tid för avmaskning och fästingpiller redan nu. Det ska vara gjort mellan 24 och 48 timmar innan vi får kliva på båten i Hoek Van Holland. Dessa regler....

Presentation


Välkommen till kennel Skybar och min blogg. Jag skriver om ditten och datten, mest om hundar och allra oftast om miniatyrbullterrierna Bacon och Yihoo. Fast jag föder förstås upp arbetande jaktlabradorer...

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om de nya utställningsreglerna?
 Bra, lätta att hänga med på.
 Man får väl lära sig, men just nu är det lite krångligt.
 Jag saknar att de inte placerar 5 hundar.
 Varför inte ändra till FCI-regler direkt?
 Vad då är det nya regler?
 Excellent borde betyda att man fått CK...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards